Salon Fryzjerstwa Klasycznego i Trychologii ANNA PASZYLKA ma swoją siedzibę w Wodzisławiu Śląskim. Od 2012 do 2024 roku nosił nazwę PRESTIGE.
Na początku 2024 roku właściciele trafili do mnie i od tego czasu dużo się zmieniło. Po wykonaniu analizy marki właścicielka Anna Paszylka uświadomiła sobie, że prowadzi salon, który tak na prawdę nie odzwierciedla jej osobowości i klimatu, którym chciałaby otaczać swoje klientki.
Zaakceptowała moje sugestie dotyczące zmiany nazwy salonu z PRESTIGE na ANNA PASZYLKA oraz wprowadzenie nowego wizerunku marki.
Zaprojektowałem nowe logo, Key Visual, materiały marketingowe, oraz wnętrze salonu. Zaprojektowałem dla salonu również stronę internetową oraz wykonałem sesję fotograficzną właścicielki i pracowników salonu. Jak znajdziesz czas, to zachęcam Cię do odwiedzenia strony:
Nowy wizerunek marki ma zwrócić uwagę na kluczowy benefit marki, którym jest holistyczne (w kontekście trychologiczym i fryzjerskim) podejście do obsługi klienta. Puentą strategii staje się obietnica marki:
„Zadbamy o twoją skórę głowy i włosy przy zachowaniu estetyki na wysokim poziomie”, a sloganem marki hasło:
Klasyka oparta na zdrowych włosach.
Salon Fryzjerstwa Klasycznego i Trychologii ANNA PASZYLKA to przykład małej lokalnej marki, która dzięki przeobrażeniom wizerunkowym stała się ciepłym i przytulnym oraz jeszcze bardziej interesującym miejscem dla potencjalnych i dotychczasowych klientek i klientów.