Największą motywacją do pracy jest dla mnie szczera opinia Klienta, bez względu na to czy jest pochwałą, czy konstruktywną krytyką.

Krzysztof Pietrek KRZePI

Pełen profesjonalizm na najwyższym poziomie. Gorąco polecam usługi Pana Krzysztofa Pietrek. Analiza naszej marki i określenie archetypu oraz szkolenie z budowania wizerunku pomogła nam lepiej i stabilniej prowadzić swój biznes a tym samym lepiej obsłużyć Klientów:) Usługi jakie Pan Krzysztof oferuje naprawdę powodują realny wzrost każdej firmy i tym samym spokojniejsze życie! Dziękujemy za wszystko co Pan dla nas zrobił i za to, że jest Pan z nami:)

Krzysztof Kuhn
właścicielki Biura Rachunkowego KUHN w Wodzisławiu Śląskim

Z usług Pana Krzysztofa skorzystałem w swojej firmie z polecenia znajomego, który wcześniej zaufał firmie KRZePI. Przez kilka miesięcy systematycznie pracowaliśmy nad przemianą mojej firmy Super Koło. Mogę z całą pewnością i odpowiedzialnością powiedzieć że stała się magia! Wygląd sklepu, standard obsługi klienta, jasno wyznaczone cele, morale załogi, a na końcu klient który nie spodziewał się takiego miejsca i obsługi. Bardzo dziękuję i wrócę z kolejnymi projektami!!!

Przemysław Skrzyszowski
właścicielki sklepu rowerowego SUPER KOŁO w Jastrzębiu Zdroju

Czasami spotykamy osoby w życiu, z którymi czujemy się tak, jakbyśmy znali się od dzieciaka, strzelali  razem z procy czy przeżyli pierwsze epickie wyprawy. Takie właśnie uczucie towarzyszyło mi w momencie poznania się z Krzysiem.

Ta swoista chemia prowadzi do doskonałych rezultatów w naszej współpracy, nie tylko na poziomie profesjonalizmu jaki Krzysio reprezentuje, ale  również w swobodzie spotkań co przekłada się na efekt komfortu na każdej płaszczyźnie wspólnych działań. 

Krzysiu jest osobą, która wsłuchuje się w nasze oczekiwania i daje 100% swoich możliwości by temu sprostać. Współpracujemy ze sobą od paru lat, mamy za sobą wiele godzin pracy w różnych projektach i wiem że jego obietnica pokrywa się z rezultatami działań.

Kazimierz KOSA Rychlikowski
właścicielki marki Speak in Color

Prowadzę moją firmę od 1989 roku, mój biznes przechodził wiele różnych etapów i zebrałem spore doświadczenie zawodowe. Na swej drodze spotkałem różnych ludzi, którzy doradzali mi jak rozwinąć swoją firmę i jak ją reklamować. Te doświadczenia sprawiły, że podchodzę bardzo ostrożnie i z dystansem do nowych pomysłów i obietnic sukcesów. 

Krzysztofa Pietrka poznałem kilka lat temu i muszę powiedzieć, że zaintrygował mnie swoim podejściem do tematu rozwoju marki – był to też czas w którym zastanawiałem się nad tym jak ujednolicić wizerunek firmy w mediach społecznościowych i w internecie, również kwestia opakowań i grafiki była dla mnie bardzo ważna.
 
Poprosiłem go o spotkanie z nastawieniem, że nie dowiem się zapewne niczego rewolucyjnego ale może wyniknie z tego coś dobrego.  Pierwsze spotkanie przerodziło się w następne spotkania, które wciągały mnie coraz bardziej. Przechodząc kolejne kroki analizy marki a potem do wizji jej rozwoju zobaczyłem jak moje chaotyczne intuicje zazębiają się z fachową wiedzą Krzysztofa. To nie była relacja człowieka, który wie wszystko z klientem laikiem. Ujęła mnie głęboka kultura Krzysztofa oraz wrażliwość  – wsłuchanie się w historię firmy, moje wizje i marzenia ale nie tylko – bo ważnym dla niego był również mój gust i moje poczucie estetyki. 
 
Po kilku latach współpracy mogę powiedzieć, że praca z Krzysztofem to nie tylko przyjemność, inspiracja ale i wymierna efektywność.
Marka i wizerunek mojej firmy są coraz bardziej spójne, stworzenie nowego logo i nowych motywów graficznych sprawiło, że można na tej bazie rozwijać różne nowe pomysły zachowując przewodnią graficzną koncepcje. Analiza marki od której zaczęła się nasza współpraca pokazała mi silne i słabe strony mojej firmy i grupę docelową. 
 
Krzysztof ma duszę artysty ale z drugiej strony bardzo twardo stąpa po ziemi – łączy w sobie wrażliwość z bardzo solidnym i profesjonalnym warsztatem a zważywszy na jego długie doświadczenie zawodowe daje to gwarancję świetnej realizacji projektów. 

Grzegorz Meisel
właścicielki marki Słodka Manufaktura Leona

W zawodzie projektanta wnętrz design jest bardzo ważny.

Długo poszukiwałyśmy Osoby, która sprosta naszym oczekiwaniom i zajmie się naszą marką kompleksowo i profesjonalnie, a jednocześnie będzie kreatywna i pełna pomysłów. Wtedy właśnie na naszej drodze stanęła firma KRZePI, a dokładnie Krzysztof Pietrek i już na pierwszym spotkaniu wiedziałyśmy, że to właśnie On zajmie się naszą firmą.

To był bardzo dobry wybór.

Za każdym razem, gdy wręczamy wizytówkę reakcja jest niesamowita. Nawet w gronie osób otaczających się pięknym designem budzi ona zachwyt. Aż trudno uwierzyć, że taki kawałek kartki może mieć takie znaczenie w odbiorze Marki, którą tworzymy.

Wiesława Brzezina Klocek i Zdzisława Kristof
właścicielki marki LOVTI

Realizując wyznaczone cele biznesowe, staram się omijać strefę komfortu i nie podążać bezpieczną ścieżką przeciętności. Jestem osobą bardzo wymagającą zarówno w stosunku do siebie samego jak i w stosunku do współpracowników. Dość długo poszukiwałem osoby, która pomogłaby mi uzyskać pełnię spójności w graficznych przekazach oraz pozycjonowaniu naszej marki. Okazuje się, że czasem nie warto szukać daleko. Kiedy na swej biznesowej drodze spotkałem Krzyśka, poczułem, że to właśnie osoba, której szukałem, która dąży do jakości, dba o szczegóły i jest odważna w swoich przedsięwzięciach. Krzysiek wdrożył dla nas kilkanaście strategicznych projektów marketingowych od analizy marki, poprzez stworzenie jej nowej nazwy, logo, po doradztwo w projekcie aranżacji naszej nowej siedziby. Przyznaję, że zrealizowaliśmy również projekty, w których zszokował mnie kompletnie, które były dla mnie próbą odwagi. Ostatecznie jednak okazały się strzałem w dziesiątkę. Całokształt współpracy z Krzyśkiem oddaje myśl Marka Twaina:

„Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego, czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś. Więc odwiąż liny, opuść bezpieczną przystań. Złap w żagle pomyślne wiatry. Podróżuj, śnij, odkrywaj.”

Współpraca z Krzyśkiem niewątpliwie pomaga odwiązać liny i złapać w żagle pomyślne wiatry. Polecam firmę KrzePi wszystkim, którzy chcieliby wdrożyć niebanalne i nieprzeciętne projekty.

Adam Szczęch
właściciel marek ERIGO i SONNEA

O firmie Fourtka Design dowiedziałam się z polecenia. Już po pierwszym spotkaniu byłam pewna, że spotkałam człowieka, z którym zrealizuję swoje projekty. Jestem osobą bardzo wymagającą w stosunku do siebie jak i do współpracowników i tu również Pan Krzysztof okazał się perfekcjonistą. Jest osobą, która bardzo osobiście angażuje się w projekt.

Efektem naszej współpracy jest SALON LENIK – FRYZJERSTWO NA WYMAGAJĄCYM POZIOMIE. Jest to piękne miejsce na mapie rynku Beauty. Nasz salon został doceniony przez Grupę Expert L’oreal Professionnel. Jest to grupa salonów fryzjerskich, które wyróżnia profesjonalizm oraz wysoka jakość usług.
Analiza marki pozwoliła mi na określenie esencji mojej firmy i ukierunkowanie na potrzeby klienta. Następny krok to strategia firmy, która okazała się niezbędna w budowaniu kierunku działania firmy LENIK, co w dość krótkim czasie zaowocowało współpracą z ekskluzywną marką Kèrastase. Jestem pewna, że przy realizacji następnych projektów będę kontynuować współpracę z Fourtka Design..

Od pierwszego spotkania konsultacyjnego, poprzez wszystkie godziny warsztatowe, aż po przedstawienie kompleksowego podsumowania audytu wykonanego w ramach analizy marki oraz strategii komunikacji marki, firma Fourtka Design wykazała się pełnym zaangażowaniem, rzetelnością, profesjonalizmem oraz terminowością. Wnikliwe podejście do analizy problemu naszej firmy, trafne spostrzeżenia oraz bardzo praktyczne wnioski jakie przedstawiono nam w podsumowaniu sprawiły, że podjęliśmy decyzję o dalszej współpracy z Panem Krzysztofem. Jestem przekonana, iż będzie to współpraca na najwyższym poziomie.

Z czystym sumieniem mogę polecić firmę Fourtka Design, jako partnera godnego zaufania wykazującego pełne zaangażowanie w powierzone zadania.

Dorota Lenik
właścicielka marki LENIK

Realizacja przez Krzysztofa mojej strony dla firm French Clinic i Kubiak Clinic, a wcześniej analiza marki i strategia marki jest doskonałym przykładem na to aby nie szukać daleko tego co dla nas najlepsze. Często pokutuje takie przekonanie, że wyjazd poza obręb powiatu usatysfakcjonuje nas realizacją lepszych zakupów, spotkamy tam lepszych specjalistów itd.

Czasami jak w „Alchemiku” Paulo Coelho trzeba przebyć daleką drogę aby zrozumieć, że wszystko co dla nas najlepsze jest tuż, tuż tylko musimy się rozejrzeć, zaufać i docenić.

Praca i spotkania nad stroną z Krzysztofem były swoistą przygodą wręcz o cechach terapii, w których Krzysztof najpierw poznaje klienta, stara się go zrozumieć, poczuć aby najpełniej go wyrazić.

Terapia ponieważ nikt nigdy tak pięknie nie podsumował mojej pasji, filozofii i marki za którą stoję. Daje to ogromną samoświadomość, która jest niezbędna do realizacji najodważniejszych projektów.

Jego wiara i wsparcie w klienta a później już przyjaciela daje ogromną siłę i profesjonalne narzędzia do ich realizacji.

Elżbieta Ratajczak-Kubiak
właścicielka marek Kubiak Clinic i French Clinic

Jako grupa pracowników Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach rekrutujących się z różnych działów mieliśmy okazję brać udział w serii warsztatów na temat strategii komunikowania marki, które poprowadził Pan Krzysztof Pietrek, prezes firmy Fourtka Design.

Choć na co dzień działamy na różnych – czasem bardzo odległych od siebie – polach, to wszystkim nam towarzyszy podobne wrażenie: dzięki Krzysztofowi zmieniliśmy patrzenie na wiele aspektów naszej pracy. Potrzebowaliśmy rzetelnej analizy naszych celów i narzędzi, jakimi dysponujemy, i trafiliśmy na zdecydowanie odpowiednią osobę. Krzysztof bezsprzecznie zna się na swoim fachu, posiada bezcenne doświadczenie, umiejętnie moderuje dyskusję, a przede wszystkim – jest osobą niezwykle empatyczną, bez trudu pozyskującą uwagę i przychylność uczestników swoich warsztatów.

Nie bez znaczenia jest również fakt, że podczas zajęć z Krzysztofem, nie czuć zdarzającego się dzisiaj coraz częściej nachalnego, przesadnie coachingowego zacięcia.

Wiedzę i nowe narzędzia zdobyte podczas warsztatów z Krzysztofem już wdrażamy w naszym codziennym działaniu, a każdemu, kto poszukuje inspiracji w kwestii strategii komunikowania marki, polecamy firmę Fourtka Design.

Izabela Staszewska-Ferens
Kierownik Działu Promocji UNIWERSYTETU ŚLĄSKIEGO w Katowicach

Po dwudziestu latach współpracy z Krzysztofem przeszliśmy na „Ty”. Od pierwszego spotkania polubiłem „tego gościa”, można powiedzieć, iż wytworzyła się pewna nić porozumienia, którą Krzysztof zwykł nazywać „chemią”.

Pierwszy projekt, który mi przedstawił zszokował mnie kompletnie. Moją pierwszą myślą było „ … jak pokażę to mojemu szefowi to … albo wyleją mnie z roboty … albo stwierdzą, że nie stać naszej firmy na tak odważne projekty”.

Muszę dodać, że jakość, którą Krzysiek zaproponował, w tamtych czasach (rok 2000) była czymś niespotykanym na naszym rynku, taka dbałość o szczegóły, świeżość spojrzenia … każdy kto odpowiadał za marketing chętnie by się pod czymś takim podpisał.

Oczywiście były koncepcje, w których „odlatywał” w swój świat i miałem poczucie, że trzeba go ściągać do mojego świata, tego realnego, związanego z twardym biznesem ale… no właśnie, przychodziła refleksja… dlaczego nie spróbować?, dlaczego nie dać szansy innemu spojrzeniu? Przecież w tym celu zatrudniamy tego typu „szaleńców” z chęci tworzenia czegoś innego, ciekawego (celowo pomijam słowo „wyjątkowego”) czasami niezrozumiałego na pierwszy rzut oka, wymagającego zatrzymania się, przemyślenia, ale zawsze jest to „coś” satysfakcjonującego i napawającego przekonaniem, że warto było.

Dzięki Krzychu za to, że mogłem Cię spotkać.

Tomasz Sibon
właściciel marki ELPROINSTAL

Kiedy czujesz, że Twoja kreatywność zaczyna ograniczać się do Twoich przyzwyczajeń, wtedy zaczynasz poszukiwania. Co robi Twoja konkurencja? Gdzie kupują Twoi Klienci? Jak rozwijają się inne branże? Co zrobić, aby przyciągnąć jeszcze więcej Klientów, aby podążać za zmianami, za trendami? Jak być w zgodzie z najnowszymi rozwiązaniami? Czym kieruje się Twój potencjalny Klient?

Wiesz, że możesz więcej, wiesz, że masz wolne moce przerobowe, wiesz, że nic nie stoi na przeszkodzie, aby zrealizować powyższe oczekiwania. Przeszukujesz Internet, pytasz znajomych, spotykasz się z różnymi doradcami.

I naraz odkrywasz, że ktoś taki jest blisko Ciebie, w Twoim mieście, w Twoje okolicy. Po pierwszej rozmowie już wiesz, że to on. Nowe pomysły napływają do głowy, tworzą się nowe cele, nowe wyzwania. Czujesz przypływ pasji. Trafiasz na człowieka, który tak, jak Ty doskonale czuje się w tym, co robi, tak jak Ty każdego dnia staje się lepszą wersją siebie, który jest wyjątkowy w swoim fachu. Zaczynasz się zastanawiać, czy stać cię na kogoś takiego?

Ale potem myślisz: a co to znaczy czy Cię stać? Przecież, spełnia on wszystkie Twoje kryteria do współpracy. Z miesiąca na miesiąc widzisz, że podjąłeś słuszną decyzję. Twoja firma nabrała wiatru w żagle, twoja kreatywność nie ma ograniczeń. Już wiesz, że mimo czasami innych zdań było warto. Zaczynasz angażować go w inne zadania, w nowe projekty, wspólnie poszukujecie rozwiązań, bo widzicie, że się wzajemnie uzupełniacie.

Tak właśnie było, kiedy ja – Krzysztof Dybiec spotkałem na swoje biznesowej drodze Krzysztofa Pietrka.

Krzysztof Dybiec
właściciel marki ZOOLANDIA, Prezes Izby Gospodarczej w Wodzisławiu Śląskim

Współpraca z firmą Fourtka Design to czysta przyjemność. Krzysiek jest miłym i sympatycznym człowiekiem, który zawsze służy pomocą. Terminowość, komunikatywność, kreatywność i przede wszystkim solidność w tym co robi, to na pewno jego podstawowe atuty. Współpraca przebiegała w relacji partnerskiej, a spotkania odbywały się przy przepysznej kawie. Polecam jeśli chcesz zbudować nowy wizerunek marki na bardzo wysokim poziomie.

Szymon Zając
właściciel marki PIEKARNIA ZAJĄC

Pana Krzysztofa bardzo polecamy! Niesamowity fachowiec, człowiek z sercem na dłoni.

Jako KiS (szkoła tańca – tancerze) jesteśmy bardzo wdzięczni nie tylko za logo, analizę marki czy strategię komunikacji, ale przede wszystkim za scalenie naszego zespołu oraz ukazanie naszych mocnych stron, którymi nie tylko jest sam taniec.

Dzięki współpracy z P. Krzysztofem zrozumieliśmy co jest ważne dla naszych klientów – co wpływa na jakość ich życia.

Jako sceptyk jestem pod wrażeniem umiejętności Pana Krzysztofa, który dokładnie zrozumiał nasze potrzeby.

Myślę, że jako KiS byliśmy niecodziennym wyzwaniem, bo jak przełożyć na język marketingu wartość dodaną emocji, kontaktu z drugim człowiekiem oraz z muzyką. Jednak Pan Krzysztof jak nikt poradził sobie z tym zadaniem i pozwolił nam zrozumieć kim jesteśmy i jaką drogą mamy podążać.

Panie Krzysztofie nasze logo nie jest tylko znaczkiem – my się z nim całkowicie utożsamiamy!!!

I Pan zawsze będzie częścią KiSTeamu!

Dziękujemy za poświęcony czas jak również za cierpliwość.

Szymon Babiarz
właściciel marki SZKOŁA TAŃCA KiS

W imieniu firmy Prevac Sp. z o.o mam przyjemność potwierdzić współpracę z firmą Fourtka Design (obecnie KRZePI).

Jesteśmy firmą, która jest kojarzona z bardzo wysoką jakością, dlatego też każdego z naszych partnerów do współpracy, zarówno w aspekcie technicznym jak i wizerunkowym wybieramy bardzo starannie. Zaufanie jakim obdarzyliśmy firmę Fourtka Design okazało się niezmiernie trafnym wyborem.

Od pierwszego spotkania konsultacyjnego, poprzez wszystkie godziny warsztatowe, aż po przedstawienie kompleksowego podsumowania audytu wykonanego w ramach analizy marki oraz strategii komunikacji marki, firma Fourtka Design wykazała się pełnym zaangażowaniem, rzetelnością, profesjonalizmem oraz terminowością. Wnikliwe podejście do analizy problemu naszej firmy, trafne spostrzeżenia oraz bardzo praktyczne wnioski jakie przedstawiono nam w podsumowaniu sprawiły, że podjęliśmy decyzję o dalszej współpracy z Panem Krzysztofem. Jestem przekonana, iż będzie to współpraca na najwyższym poziomie.

Z czystym sumieniem mogę polecić firmę Fourtka Design, jako partnera godnego zaufania wykazującego pełne zaangażowanie w powierzone zadania.

Sylwia Gatnar
Dyrektor ds projektów w PREVAC