Zazwyczaj zwracamy uwagę na produkty lub usługi marek, które sprawiają, że nasze życie staje się łatwiejsze i prostsze. Czasem jednak, kiedy zdrowie zaczyna nam szwankować, nasza uwaga koncentruje się na markach, które mogą nam pomóc wyzdrowieć. Problem zaczyna się wtedy, gdy medycyna zachodnia odpuszcza. Wtedy szukamy alternatywnych rozwiązań.
Takim rozwiązaniem jest AD FONTEM – marka ekspercka w dziedzinie fitofarmakologii.
AD FONTEM wspomaga klientów fitoterapeutycznie wyłącznie na bazie czystych i nieskażonych roślin polskich i zagranicznych, których właściwości lecznicze potwierdzone zostały wielokrotnie przez instytuty naukowe oraz specjalistów w medycynie.
Misją AD FONTEM jest poszukiwanie prawdy przez wnikliwą analizę objawów źródła choroby oraz sposobu i stylu życia.
AD FONTEM jest klientem KRZePI, dla której to marki opracowałem analizę i strategię komunikacji marki. Na bazie analizy zaprojektowałem logo, Key Visual, wykonałem portretową sesję fotograficzną oraz projekt strony www.
Pani Katarzynie Kryś-Gańczorz – właścicielce marki Ad Fontem zależało na niekonwencjonalnym podejściu do wizerunku jej marki, który nie będzie przypominał standardów myślenia w jej branży. Pani Katarzyna lubi otaczać się stylistyką Art Deco, dlatego też Key Visual marki oparłem na dekorach nawiązujących do Art Deco.
Odwiedź stronę: https://adfontem.pl/











