Kalendarze obecnie zdecydowanie nie są już w takiej modzie jak jeszcze kilka lat wstecz. Jest jednak firma, dla której kalendarz jest jedynym produktem marketingowym w roku, na który stawia. Elproinstal z Rybnika, bo o tej firmie mowa, jest specjalistyczną firmą budującą skomplikowane instalacje elektryczne w dużych zakładach przemysłowych. Właściciele Elproinstalu upodobali sobie właśnie kalendarz jako główny produkt marketingowy. Postawili sobie wysoką poprzeczkę w sensie kreatywnym i wydawniczym.
Od 7 lat (z przerwą w 2022 roku) zaprojektowałem dla Elproinstalu 6 kalendarzy wieloplanszowych. Wszystkie kreowały tematykę bazującą na specyfice działania Elproinstalu.
Właśnie z druku wyszedł najnowszy kalendarz, w którym głównym akcentem jest słowo ENERGIA pisane w 6 różnych językach: polskim, ukraińskim, niemieckim, hebrajskim, angielskim i koreańskim. Tłumaczenie słowa ENERGIA na całym świecie znaczy to samo, ale w sensie wizualnym jest zupełnie czymś innym. Do różnych rozwiązań typograficznych dodałem 6 postaci w ruchu, które symbolizują taniec i muzykę.
Zobacz jak wyglądają grafiki z kalendarza Elproinstalu na 2023 rok. Zachęcam Cię również do odwiedzenia mojej strony i przejrzenia pozostałych pięciu kolekcjonerskich kalendarzy, które stworzyłem dla firmy Elproinstal.
Kalendarze – Analiza, strategia i projektowanie marki (krzepi.pl)