Piekarnia ZAJĄC jest firmą rodzinną. Od 2019 roku firma jest w rękach syna Szymona, który przejął ją od ojca Roberta. Piekarnia zatrudnia 13 osób. Piekarnia pod szyldem Zając istnieje od 31 lat, ale jej początki sięgają okresu przedwojennego z siedzibą w tym samym miejscu.

Cele biznesowe:

1. Poprawa pozycji marki na rynku lokalnym.

2. Poprawa świadomości klientów na temat jakości produktów marki Zając.

3. Poprawa świadomości klientów na temat procesów produkcji, które mają wpływ na jakość wytwarzanych produktów piekarniczych.

Esencja marki:

Mała rodzinna piekarnia. Produkty wykonywane są według sprawdzonych tradycyjnych receptur, bez ulepszaczy.

Wszystkie produkty wykonywane są ręcznie, w wyniku czego produkty posiadają niepowtarzalny kształt.

Mąka do pieczywa wytwarzana jest w młynie, który produkuje ją tradycyjnymi i naturalnymi metodami bez wspomagaczy.

Głównym wyznacznikiem dobrego produktu w Piekarni Zając jest smak. Dlatego pracownicy na etapie kontroli jakości oceniają produkty przez pryzmat smaku.

Smacznie, zdrowo, świeżo.

Osobowość marki:

Do marki ZAJĄC ŚLĄSKA PIEKARNIA zostały przypisane archetypy

swojak i niewinna.

Zadania wykonane przez KRZePI:

  • Analiza marki.
  • Strategia komunikacji marki.
  • Naming (stworzenie nowej nazwy marki ZAJĄC ŚLĄSKA PIEKARNIA).
  • Opracowanie Key Visual marki.
  • Opracowanie graficzne nowego logo marki.
  • Projekt księgi znaku.
  • Projekt strony internetowej.
  • Sesje fotograficzne produktowe.


ZAJĄC ŚLĄSKA PIEKARNIA należy do stałych Klientów KRZePI, dla której wykonywana jest bieżąca obsługa graficzna oraz doradztwo marketingowe.