Właścicielką marki jest Dorota Lenik. Od jej nazwiska wywodzi się nazwa marki. Marka LENIK świadczy kompleksowe usługi fryzjerskie. Marka jest na etapie ciągłego rozwoju. Od 1 stycznia 2020 roku LENIK oferuje swoje usługi w nowym salonie. Jest on większy i bardziej komfortowy niż poprzedni. Dorota Lenik zamierza w nowym salonie stworzyć przyjazne miejsce dla wymagających klientów. Salon mieści 4 stanowiska do modelowania fryzur, 2-stanowiskową myjnię, wygodną poczekalnię, reprezentatywną recepcję oraz duże pomieszczenie Emotion, w którym klienci mogą relaksować się oraz prowadzić rozmowy o charakterze doradczym z pracownikami salonu. Nowy salon ma przyczynić się do pozycjonowania marki na poziomie Premium.
Cele biznesowe:
- Pozyskanie większej ilości klientów wymagających, którzy potrafią docenić usługi i oferowane produkty o charakterze profesjonalnym.
- Zwiększenie świadomości klientów na temat oferowanych usług przez markę LENIK.
- Stworzenie miejsca, w którym klienci będą dobrze się czuć, które będzie generować pozytywną atmosferę, i do którego będą chcieli wracać.
Esencja marki:
Esencja marki:
Zadania wykonane przez KRZePI:
- Analiza marki.
- Naming (doradztwo w stworzeniu nowej nazwy marki i wykreowanie sloganu marki – „Fryzjerstwo na wymagającym poziomie”).
- Opracowanie Key Visual marki.
- Opracowanie graficzne nowego logo marki.
- Projekt strony internetowej.
- Sesje fotograficzne wnętrz obiektu.
- Projekt wnętrz salonu.
Dorota Lenik należy do stałych Klientów KRZePI, dla której wykonywane są strategiczne projekty marketingowe dla marki LENIK.