JORDASZKA jest kompleksem hotelowo-rozrywkowo-gastronomicznym zarządzanym przez małżeństwo Dominiki i Grzegorza Jordan. Hotel od lat utrzymuje bardzo wysoką ocenę na Booking.com wynoszącą 9,1 punktów. Właściciele planują skupić wszystkie działania biznesowe (hotelarstwo, przyjęcia, konferencje i produkcja garmażerki) w jednym miejscu.

Cele biznesowe:

  1. Stworzenie nowoczesnego kompleksu hotelowo-rekreacyjno-kulturalnego dla klienta, który nie tylko będzie mógł nocować ale również korzystać z szerokiej gamy usług oferowanych przez kompleks.

  2. Pozycjonowanie marki w świadomości klientów jako propagatora zdrowia, zdrowej żywności, aktywności fizycznej i biznesowej.

  3. Kształtowanie etyki biznesowej poprzez uczciwe i transparentne działanie.

Esencja marki:

KOMPLEKSOWA OBSŁUGA GOŚCI poprzez:

  • organizację imprez prywatnych i eventów biznesowych w sali mieszczącej 200 osób,
  • usługę hotelową na kilkadziesiąt osób,
  • usługę restauracyjną serwującą zdrową żywność produkowaną na miejscu, we własnym zakładzie garmażeryjnym,
  • możliwość uprawiania aktywności rekreacyjno-sportowych w bezpośrednim kontakcie z przyrodą, na terenie zielonym wielkości 1,5 hektara,
  • bezpłatny parking samochodowy monitorowany 24 godziny na dobę,
  • łatwy kontakt online oraz możliwość prowadzenia multimedialnych konferencji dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych w pomieszczeniach kompleksu.

Osobowość marki:

Do marki JORDASZKA zostały przypisane archetypy kochanek i swojak.

Zadania wykonane przez KRZePI:

  • Analiza marki.
  • Strategia komunikacji marki.
  • Naming (stworzenie nowej nazwy marki JORDASZKA oraz sloganu marki „Zachcianek dla duszy i ciała”).
  • Opracowanie Key Visual marki.
  • Opracowanie graficzne nowego logo marki.
  • Projekt księgi znaku.
  • Projekt strony internetowej.
  • Sesje fotograficzne produktowe, portretowe i wnętrz obiektu.


Marka JORDASZKA należy do stałych Klientów KRZePI, dla której wykonywane są strategiczne projekty marketingowe.

  •