Właścicielem marki FRENCH CLINIC jest Elżbieta Ratajczak Kubiak, która określa swoją firmę w następujący sposób:

„Stworzyłam miejsce, gdzie wraz z zespołem z pasją odtwarzamy i przywracamy naturalne piękno twarzy i promienny uśmiech”.

Elżbieta Ratajczak Kubiak jest właścicielem dwóch marek zależnych Kubiak Clinic i French Clinic, których usługi zazębiają się tworząc kompleksową ofertę dla klientów. Właścicielka posiada tytuł Doktora nauk medycznych. Jest specjalistą w dziedzinie ortodoncji, stomatologii, a także jest lekarzem medycyny estetyczn

Cele biznesowe:

  1. Pozycjonowanie marek Kubiak Clinic i French Clinic jako marek Premium.

  2. Budowanie marki osobistej Elżbiety Kubiak, która postrzegana będzie przez klientów jako niekwestionowany autorytet lekarski w dziedzinach dbających o zdrowy uśmiech pacjentów i będzie miała wpływ na ich pozytywizm życiowy.

Esencja marki:

„Każdy obraz jest dziełem samym w sobie, ale rama potrafi go zabić lub uwydatnić“.

Marka podkreśla naturalny i niepowtarzalny wizerunek każdego pacjenta dbając o zdrowy jego uśmiech. Bazując na holistycznym podejściu do pacjenta FRENCH CLINIC stara się podbudować jego wewnętrzne piękno. Ponieważ tylko dzięki harmonii wewnętrznego piękna jest w stanie zbudować jego zewnętrzny uśmiech.
Pomagamy ludziom na powrót zakochać się w sobie.

Osobowość marki:

Do marek FRENCH CLINIC i KUBIAK CLINIC przypisane zostały archetypy

mędrzec, twórca i kochanek.

Zadania wykonane przez KRZePI:

  • Analiza marki.
  • Strategia komunikacji marki.
  • Projekt strony internetowej.
  • Sesje fotograficzne portretowe Metamorfozy
  • Sesje fotograficzne wnętrz obiektu.
  • Produkcja filmów o METAMORFOZACH i o marce FRENCH CLINIC.

Marki French Clinic i Kubiak Clinic należą do stałych Klientów KRZePI, dla których wykonywane są strategiczne projekty marketingowe.