FANABERIA jest unikalną cukiernią oferującą wyjątkowe desery, które najbliżej można spotkać w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, a potem już tylko znakomitych europejskich cukierniach. Właścicielami cukierni jest małżeństwo Joanna i Łukasz Borgosz, którzy budują swoją markę od 2014 roku.
Cele biznesowe:
- Zwiększenie świadomości klientów na temat oferty i pozycji marki FANABERIA.
- Pozyskanie klientów wymagających, którzy stawiają na jakość i szukają wyjątkowych i niezapomnianych wrażeń dla zmysłów.
Esencja marki:
Tworzenie produktów cukierniczych na unikalnym poziomie, które generują niezapomniane emocje i wpływają na zmysły osób delektujących się nimi.
Smakuje tak jak wygląda i wygląda tak jak smakuje.
Osobowość marki:
Do marki FANABERIA zostały przypisane archetypy twórca i kochanek.
Zadania wykonane przez KRZePI:
- Analiza marki.
- Opracowanie Key Visual marki.
- Opracowanie graficzne nowego logo marki.
- Projekt strony internetowej.
- Sesje fotograficzne produktowe i wnętrz obiektu.
- Doradztwo marketingowe.
- Projekty materiałów drukowanych.
FANABERIA należy do stałych Klientów KRZePI, dla której wykonywane są strategiczne projekty marketingowe.