FANABERIA jest unikalną cukiernią oferującą wyjątkowe desery, które najbliżej można spotkać w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, a potem już tylko znakomitych europejskich cukierniach. Właścicielami cukierni jest małżeństwo Joanna i Łukasz Borgosz, którzy budują swoją markę od 2014 roku.

Cele biznesowe:

  1. Zwiększenie świadomości klientów na temat oferty i pozycji marki FANABERIA.

  2. Pozyskanie klientów wymagających, którzy stawiają na jakość i szukają wyjątkowych i niezapomnianych wrażeń dla zmysłów.

Esencja marki:

Tworzenie produktów cukierniczych na unikalnym poziomie, które generują niezapomniane emocje i wpływają na zmysły osób delektujących się nimi.
Smakuje tak jak wygląda i wygląda tak jak smakuje.

Osobowość marki:

Do marki FANABERIA zostały przypisane archetypy twórca i kochanek.

Zadania wykonane przez KRZePI:

  • Analiza marki.
  • Opracowanie Key Visual marki.
  • Opracowanie graficzne nowego logo marki.
  • Projekt strony internetowej.
  • Sesje fotograficzne produktowe i wnętrz obiektu.
  • Doradztwo marketingowe.
  • Projekty materiałów drukowanych.

FANABERIA należy do stałych Klientów KRZePI, dla której wykonywane są strategiczne projekty marketingowe.