Elproinstal zajmuje się montażem specjalistycznych instalacji elektrycznych w dużych zakładach przemysłowych. O skali działania firmy świadczy fakt, że instalacja Elproinstal jest w stanie zasilić w prąd 40-tysięczne miasto. Firma Elproinstal działa w sektorze przemysłu cementowego i kruszyw.

Cele biznesowe:

  1. Świadczenie usług bazujących na obsłudze specjalistycznych urządzeń elektrycznych połączonych z automatyką.

  2. Wzrost działań marketingowych mających na celu poprawę wizerunku firmy oraz wdrożenie efektywnej komunikacji z potencjalnymi klientami. Elproinstal zamierza efektywnie komunikować wartości firmy, a w szczególności profesjonalizm działania oraz wykonywanie nietuzinkowych usług z dziedziny elektryczno-automatycznej, które wymagają specjalistycznych kadr i najwyższej klasy sprzętu.

Esencja marki:

Wykonywanie instalacji elektrycznych, automatyki, systemów sterowania procesów ciągłych (są to procesy, które nie mogą być zatrzymane ze względu na charakter działalności firmy i duże koszty ponownego rozruchu).

Profesjonalizm bez kompromisów.

Osobowość marki:

Do marki Elproinstal został przypisany archetyp bohater.

Zadania wykonane przez KRZePI:

  • Analiza marki.
  • Opracowanie Key Visual marki.
  • Opracowanie graficzne nowego logo marki.
  • Naming – stworzenie sloganu marki „Profesjonalizm bez kompromisów”.
  • Projekt strony internetowej.
  • Stworzenie głównego medium marketingowego, którym jest 14 planszowy kalendarz o charakterze artystycznym.

ELPROINSTAL należy do stałych Klientów KRZePI, dla którego wykonywana jest bieżąca obsługa graficzna oraz doradztwo marketingowe. Do 2020 roku Krzysztof Pietrek zaprojektował 4 wizerunkowe kalendarze 14 planszowe. Każdy z nich opowiada w sposób artystyczny o charakterze marki i wykonywanych przez nią usługach.